Saturday, May 16, 2009

Ketua jabatan yg baru....haha..

tahniah2 kpd Kj kita yg baru....
EGM telah diadakan pd 18 April bertempat d mano eh...
aku pn xigt...tp d penang ar...
meeting ni cukup2 makan jh kih ada 3 org jh hadir...
setelah pebentangn dibuat, meeting dengan sebulat-bulat suara,
telah melantik
Haziq
sebagai ketua jabatan buaya dan komunikasi yg baru mengantikan k-rool..
pdah anta undi pos jh kih duk perang di palestin..
tahniah je la ye ziq..
sememangnya ko mmg layakk..
xpasal2 aku jd s/u jbth ni..
aku sebenarnya xsir terbabit dah dengan jbtn ni cz aku xlayak langsung..
haha..pepun, tahniah bro...
semoga segala projek ahli Mafia Corp berjalan dengan lancar...

7 comments:

  1. ni ko KJ br MC??
    owh...
    hebak2...
    rama neh pase...
    pnda demo pilih pear..
    hikhik..
    siye ko pdah..
    xdey jd KJ..
    dey jd 'bakal' jh..
    xpo pdah,cube lg taun depe..
    haha..

    ReplyDelete
  2. eh,xingt...
    thniah la kpd KJ br ni...
    jlnkn tugas dgn molek laa deh..
    ipe arap bena tuh..
    huhu

    ReplyDelete
  3. aii sheda...
    bunyi supo bekok jh...
    nnt lka aku wat tubik pekeliling baru yg mengatakan KJ pasang sorg pn xpo...
    pdah kita skip utk thn depan...haha

    ReplyDelete
  4. bekok ko??
    hahaha...
    dop pn..
    tp,kalu mg nk sero gtu pn xpo jgk...

    ReplyDelete
  5. hehe..bekok la 2..
    bkn gapo sheda..
    MC tgtk pada kepimpinan...
    bkn pada kebuayaan...hehe

    ReplyDelete
  6. zaman mg dulu tgk pd kebuayaan dop??
    hahahhaa

    ReplyDelete
  7. hahah...tgk gk skit2...
    skit je la..
    aku biasa2 jh....
    2 ya loni kena balas 2....haha

    ReplyDelete