Tuesday, December 22, 2009

2o09

salam

2oo9..dh nk melabuhkan tirai dan kain langsirnya dah pn...
2oo9..aku dah masuk umur 20 tahun tp rasa cam 18 tahun je..aduh..sakit2...
2oo9..byk kenangan yg pahit, manis, tawar, masam dan sebagainya..tp aku rasa byk yg pahit je..
20o9..datok aku, telah pergi menunaikan haji dan pulang hanya beberapa hari dan telah pergi untuk selama-lamanya..**
dlm proses nk post khas utk datok aku..
2oo9..byk tempat dah aku melancong hasil duit elaun..hehe..yg ni lagi sakit..tension..tp target sem dpn---pulau perhentian..sape nk join angkat tgn..
2oo9..byk projek terbengkalai...rasa cam nk declare
thn 2oo9 adalah thn projek terbengkalai je..bkn thn malang bgku..hehe..mungkin ada hikmah d sebalik 2..
2oo9..thn yg agak sibuk bg aku berbanding thn2 lps..
2oo9..thn yg telah mengajar aku erti kehidupan yg sebenar
..**aku pn xpaham..
2oo9..aku telah menerima kak ipar dan bakal abg ipar yg baru..welcome to our family..xlama lg giliran aku la plk..
2oo9..byk projek telah aku ceburi antaranya yg paling best ialah Lela Mayang..best gle..
2oo9..aku telah jd JPP dengan
"rela hatinya"..
2oo9..thn yg tidak membuahkan sebarang projek kerana tendar tidak d luluskan..kena buat post mortem ni..ada jgk projek telah d sub kepa
da kontraktor yg xbertauliah..



2oo9 sememangnya dlm kenangan aku...

dan aku nk ucapkan selamat tinggal 1430 hijrah & 2oo9..

aku nk ucap awal-awal sbb aku dah sambut maal hijrah..

skrg tgh tunggu masa nk sambut hari as-syura..

so selamat datang 1431 hijrah dan 2010...


No comments:

Post a Comment