Saturday, June 13, 2009

holiday dah mau habis...IB menunggu..

salam..
cuti ku sudah mau habis daa...
aduhla...begitu cepatnya masa beredar...
doh la aku kena g awal, 19hb...ada la kentensionan d situ skit...
dek kerana amanah, aku terpaksa buang segala tension itu...
kalu aku xg blh dop?? aku nk masa bersama keluarga la...haha
aku ingin mengambil kesempatan untk meminta maaf
di ats kelambatan aku utk memberitahu ttg program di istana budaya itu...
insyallah aku akan memberitahu kalian
secepat mungkin selepas aku mendapat maklumat dr madam mariah...
program 2 mmg confirm dah act..
tdo kt ELTC..tq 2 ELTC...
aku sebenarnya tengah berkabung skrg...
sbb 2 xde masa nk uruskan..hehe..alasan..
tmbh2 nk g kl, lg la bertmbah sedih aku...
pandan tuuutt...jgn d sebut lagi...
aku ingin meminta maaf sekali lg di atas kelmbtn aku...
maafkan la daku sempena cuti semster ini...
kalau xsilap, bertolak kul 11 dr penang pd pg 20hb..
pepun aku akan confirm blk...
jumpa di sana..
....hidup teater melayu...

6 comments:

  1. takpe ipe.

    aku support mu.
    bereh dh tue.

    keje rajen sket.
    nex sem bleh handle lagi gapo2 hk bleh dihandle.
    pendek kata, mu dh manager 3rd batch PISMP.

    keke.

    aneway, hidup teater melayu?

    pah lela mayang?

    XD

    ReplyDelete
  2. "ak nk masa bersama keluarga"
    hebat statement kamo...wahaha

    ak turut berkabung pan...tapi ak tok tau bakpo...haha

    hidup teater melayu selagi ipe menerajuinya...

    ReplyDelete
  3. tret-
    mu mmg bini solehah ar..
    haha...support aku sokmo..
    lela mayang 2 teater melayu la..
    cuma bahasa pengantar je lain..
    blh d terima dop alasan 2??
    sem dpn??
    kita ke nk g langkawi..hehe..
    mu handle deh..
    aku tolong2...

    ReplyDelete
  4. haziq-
    haha..
    statement mesti hebat..
    mmg aku nk masa bersama keluarga pn..haha.
    xcukup 3 minggu cuti la..
    mu nk berkabung gk ko??
    bia aku soram doh la...
    zaty oh zaty..haha

    TEI-
    ex-presiden n naib presiden yg berkaliber!!

    ReplyDelete
  5. hahhha
    walaupon mesejmu lewat kuterima, ia tetap bermakna...cewaaah!
    kredit to ipe!! hidup ipe!! (saje puji lebeh2 coz leh claim blanja)..hahha

    semoga terus berjaya menerajui PADI n ape sajer..hehhe

    p/s - terharu coz t rex dapat title "isteri solehah"...amin :o)

    ReplyDelete