Monday, June 1, 2009

laNgKawi oh LangKawi

fuhh..akhirnya berakhirlah jua kem kepimpinan Jpp zon utara...
aku sebenarnya xsir g sana tp d sebabkn terpaksa dan

merasakan diri ini

seorang yg bertanggungjwb..haha..

terpaksa aku gagahi diri g sana...
pagi2 jumaat lg kena tolok g kuala perlis dah..
aku ni tekey kih xleh balik...
tp sero lain skit bila sampai d kuala perlis...
aku jumpa bdk2 kem bpr...alhamdulillah..

mood aku sudah datang..haha..
tapi die dah tetpkan rumetla plk..

kena berlakon baikla ni??haha
xjgk sbb rumet yg agak sekepala..

rumet yg sll p surau.....haha..
thanx 2 am, nik n tam kerana telah menjadi

rumet ku selama 3 malam...
utk melepaskn tekey kih xleh balik umah..

aku agak menggila d sana...
mmg jem ar...dapat lk kumpulan yg sempoi.....
grup aku ni telah menghasilkan satu lagu yg

agak menusuk kalbu..hehe..
n kami telah membuat video clip dekat telaga tujuh 2...

mmg grand ar...

nnt ar aku wat album kompilasi utk

kem kepimpinan ni..haha…

tapi aku kena marah lk sbb video clip 2..
lagu 2 lagu perjuagan tapi video 2 jd video yg agak kelakar la jgk..
aku masih xpaham sampai skrg...

thanx 2 pengubah lagu aka ketua kumpulan aka nik..
grup ni mmg sempoi sbb ada iju(muka mcm kaber daa) , shah,
epi, farid,

saupi, yudau, su, syikah, anis, ika, ainun, umar...


puak2 mu mmg sempoi r...xsia2 jd rakan segrup aku...
tima ksih juga kepada pn. anesha yg telah menjadi mentor kami..
tima ksih jgk kih xwi kuliah ko grup ni tiko d pantai kok macm kumpulan mana ntah..haha..

padan muka puak2 mu..nakal lg...
byk penyataan2 yg aku blaja dari sana..
salah satunya 'jgn tegang'...haha...
ahh boring la kalu aku duk cerita jh…..
tgk gambau je la ye...*bak kata yudau...


ambik gamba ngan mentor dulu...


rehat meta d R&R....letih weh nk sapa ko

telaga tujuh ni...


jiwo skit dalam2 hutan ni..


sapa kt cable car doh...tp baru stesen 2 sero...

tp nk sapa ko tmpt ni lah ada kejadian yg mnyayat hati..

kejadian kuda......hehe


iju n farid tgh memerah otak utk tugasan melukis

pemandangan d pantai kok, langkawi...

ni jelah gamba hok ada ngan kw,tokde nk ambik ag ngan bdk2 ni...aduhla..

4 comments:

  1. xpehe....aku guna bahasa melayu doh sero..hehehe...

    ReplyDelete
  2. sdap r wehh org g jln2 bknyo khursus pnn...
    bakal jd YDP untuk 2010 nt..hahhaa

    ReplyDelete
  3. aii...kata ko diri sendiri nampak...
    mu doh YDP ngan pengerusi PAI tahun 2010..haha
    aku berdiri teguh d blkg mu...haha...
    g kursus ar...bkn g jalan...

    ReplyDelete